Friday, April 2, 2010

kene tengking kott

april fool aku, dah fool kan aku. adehh, sedey plak..

pagi tadi, aku rindu ijad. aku msg la wan. nk ngadu, aku rindu ijad.. da tu wan ta balas2. col la die, sbb tgok jam, pukul 10.10. mase uw, msti wan tgh rehat kat skola en. col col, rupe2nye die ta g skola. die bgun lmbt. aku pown, ajak la die lepak dpn umah. sembunk2 en, die dtg. aku smbil sidai kaen, smbil sembunk ngn die.

malam tdi, aku kelentong ana, wan, daud, nan milo. tgn aku kene piso. luke nye dalam. smpi aku dpt 4 jahit. huhu. so tdi, wan dtg, aku tunjok kat wan. jari2 aku sume oke. pas uw wan senyum. haha. cian adq aka kne tipu. comey je die senyum. hehe. lme gak la aku sembunk ngn wan tdi. sempat la die abehkan m&m ngan biskot rocky aku. hahaha

bile die balek, suoh die topapkan. then aku tido. dlm kul 3 cm uwh. ijad msg. die ckp, tangan oke ke?? aku pelik r, sape lak gitau die en. die ckp, fie yg gitau. then aku tye lgi. sape gitau fie?? then die marah aku.. "owg tanye, jawab r !".... then aku ckp la.. "aprl fool ntok milo ana daud".. then jad balas.. "kan sng kalo ckp !"...

hurrmmm. kan da kene tengking. then aku col la sume adq2 aku. kan aku da ckp, pape hal jdi kat aku, jgn gitau org len. pas uw, daud ckp, fie bce msg die. die ta pasan. die say sori. aku ckp, tape la... hurrmmm.. pas uw, aku dok je kat dpn umah aku ni.. brangan.. brangan bende yg indah2 la en.. da ta dapat, brangan je pown, jdi la..

pas uw, ptg.. jad mcg. "diorg da tau blom aka tipu diorg?"
aku ckp " tah la. diorg ta ckp pape pown"
then jad tye "ermm, wat pe je tu"
aku balas " dok kat luar ni je, angin sedap"
jad jawab " kan hujan ni.. "
aku jawab "dkt depan ni je, bukan men ujan pown. anginnye sedap.."
jad tanye " owhh, ermm, betol tgn tade pape.."
aku jwab, " betol, saje je nk men2 ngan diorg.. diorg sume tgh dating ea.."
then jad jwb "ntah r"
aku balas " ermmm"

then stop msg.. hurmm.. rindu gile babi !!! ya allah. kau kembali la kan die pade ku. dan yg pling penting skali, kau tinbulkan la rse cinte dan setia nye pade aku. ohh tuhann.. oh tuhann.. sob sob sob.. nade2 la aku ni en.. kan aboy da ckp. lupekan je jad uw. aduhh. payah nye nk lupekan laki tu. laki comey mok ucuk acam yg sllu wat aku saket jiwe tuh ! aduh duh duh...

jmmy da ta contact aku dah.. ntah la,, die da patah hati kott.. kalo die contact aku, aku layan je kodd.. tapi as kawan laa.. aku ad pk gak, nk jdikan die abg agkat, since die da patah hati, aku ta timer die, tpi aku takut jd mcm ayen plak nnti.. hurmmm. ap nk jadi, jadi la.. aku ikot je, skrip yg allah da kasi ni..

adeq2 ku syg ! jgn tggl aka ea.. aka syg adq2 aka cecgt ! mmuaaahh..

No comments:

Post a Comment