Thursday, April 1, 2010

ehem ehem adeq adeq ! syg korg !

april fool !!

huhu, tpi aku tade kene ngene pown ngn april fool hri ni, huhu. saje je.

tdi pagi, aku pegi pmkk. ad latihan moto. lesen l da ad. otw p plak ! abg enal ckp, lepas ni, tayah blatih da, sbb mang da reti bwk moto en. so lps ni tros bwt qti je. oke la. tdi mse gi pmkk, best gak la. sbb ade kawan. aku dtg2 je, nmpk shahir ad. budak baye aku, kpa en. lepak ngn die je r. sembunk2. alan pown ad. skali r, 3 org. pas uw, ad budak yg dtg mse slse lps. die suke senyum ngn aku. dak laki. muke die cm iwan siket. cute je. tpi die tggi la dri iwan. haha. pas uw jumpe ngn ashari. sempat r sembunk ngn die and tukar nombor. lme doe ta nmpk die. kwn lme, sebaye aku. die dapat 5a. terer ! huhu

pas aku da beh latihan, aku msg abg enal. ckp aku da beh latihan. pas uw aku dok kat pejabat pmkk uw. tggu abg enal urus budak2 len plak. kat dpn aku ada budak india ngn cine sembunk2. nmpk cm baye aku. tpi muke cm pndai2 r. sbb diorg sembunk dlm bi plak. aku igt nk tegor en. nk tye, same baye ke. lau sme baye, nk tye la result diorg. ta smpt aku nk tye, diorg da blah. tpi ad sorg kwn diorg ta blah. melayu. nmpk gaya cm ensem. haha. aku tegor r. tye die, budak india ngn cine uw, same baye aku ke, 18. die ckp ye, die pown same gak, 18. aku tros tye result die, dak cine, ngn dak india. laki uw ckp, india ngn cine uw, dlm 2a 3a je. budak mlayu uw, 6a. wow !

da sembunk50. lame gak r. dlm sejam aku sembunk ngn die. ye r, abg enal lme sgt ! tpi ta sembunk psl bnde len pown. sbb die nmpk cm budak baek. cm budak2 politik cm uw r. da la hensem ! pandai ! ad wawasan plak uw ! hahaha. sembunk ngn die psl smbung study, psl skola. bnda2 cm uw je. pas uw abg enal ajak balek. jom balek !! bye kwan yg aku ta kenal nama. haha. ta sempat tye pown nme die. da rancak sgt sembunk. huhu

mase balek, aku suorh abg enal turun kan aku kat umah ziera. aku nk nek moto ngn die, nk gi quick and easy. nk beli kek ntok beday iwan. kek kecik je.. smbil topap skli. and skali lagi, zie sengal ! sdp2 je, die kuar2 kedai uw, die naek moto org laen. die sllu tersalah nek moto ! ni die buat lgi. aduhh ! org yg punye moto uw pndang je. hahahaha ! bapak segan. pas uw, otw blek, singgah tepi jalan. jumpe wando. die tggu bas, nk gi keje. lme gak ta npk die. last nmpk die, mse bulan satu. tu pown nmpk dri jaoh. zie ngn wando sembunk la kejap. then, tros gerak balek. zie anta aku kat umah. pas uw die balekk

ptg, milo ngn daod dtg umah !! hey, rindu gile kat adq2 aku nih ! sembunk2 ngn diorg jap. smbil2 makan ayam daud blnje, huhu. fikri pown ad skali. adeq milo. patutnye iwan ngn ana dtg skli. tpi laki bini uw bgado plak. diorg gi setel mslh diorg, tade la dtg umah aku. huhu. best nye sembunk ngn daud and milo !! rindu rindu rindu !! byk gak sembunk. taleh gitau r, sembunk psl ap. rahsie rahsie rahsie ! huhu. dlm kul 7, diorg balek. patotnye, dlm kul 6.30 diorg da nk balek da, tpi aku majok, aku ta kasi balek. diorg stay smpi kul 7. hehe. syg adq2 aka !

pas uw, diorg balek je, aku msg iwan. "bile nk amek hadiahnye !". then iwn balas, die ckp nnti malam die dtg umah. tdi die dtg la. aku bgi la die, kek uw. hepi je iwan, aku bgi kek uw. huhu. suke tgok adq comey aka ni cenyum ! huhu. pas je aku bgi adiah uw, wan tros blah. die gerak gi kc. nak pujok ana. hu3. ta abeh2 lagi laki bini ni gado. ana saje je majok. ana ckp ngn aku, die nk buat april fool ntok wan. hu3. hope korg hepi la ye. syg adq2 aka !

itu saje setakat ni... :))

No comments:

Post a Comment