Tuesday, June 9, 2009

shahir [ jad, jgn marah ]

mlm ni. aku tido lmbt. sbb shahir ckp die nk un9 tgh mlm. i pown okek je la. ad la dlm 2 3 minggu kitowg ta sembang. sekali dpt sembang, pergh, terkeluar semua anak tekak. tergelak2. bhahahaha. sape shahir ni?? pde sape yg ta kenal. die la kwn myspace aku. die dok johor. aku kenal die awl tahun ni. ak da kwn ngn die kat myspace ni sblm kenal ijad lagi. mse uw, huhu, aku msih dok usha2 ijad r. sume psl ijad aku citer kat cahir ni. then bile ak nk straight 4wrd pown, die la owg yg aku refer. die je yg aku citer psl jad, selain ina. kire, citer cinta aku ngn jad ni, sume aku luah kat die r. die cm span. aku citer psl jad, sumer die serap. lau kwn aku, rsenye diowg da bosan kot syek dgr citer psl jad je. huhu. kdg2 jad jeles gak ngn cahir ni. tpi oke la. die tade la cemburu buta. die bukan marah, die tegor. penyabor owgnye balak aku ni. bhahahaha. so mlm ni, aku ngn shahir lepas rindu r. haha. kitowg da decide waktu kegilaan kitowang adalah midnight. haha. then shahir nk bukak skola yg tujuannye untk melepak je. dan ank muridnye adlh aku dan ijad. shahir pulak jdi pengetua skola uw. bini shahir jdi naeb pengetua. yeay !





some of our celoteh



lapar ! makan megi kari !!!

ni r shahir ngn bini die
nme bini die rina
diowg sweet kapel
haha
yeke shahir??
i teka je
bhahaha

No comments:

Post a Comment