Sunday, June 7, 2009

"menyampah"

8 jun 2009

aku bgun dgn keadaan yg amat perit. ak bgun pepagi dlm kul 6.05. ak tros nk gi tandas. sbb !@#$%^&*... huhu. tpi ad abah. aku tatau npe tpi aku rse lemah gile2. keadaan ni mang da biasa bgi aku coz ak da byk kali kne. pling truk prnh ak kne cmni sbb food poisoning mse periksa akhir thun thun lps. mang lemah gile2 rsenye. aku troskn perjalanan ak smpi dapur. then aku terjelepok dpn sinki. aku ta larat nk jalan da. twos terduduk. then ak muntah. tpi yg kuar sket je. phm x pasaan bile kite muntah tpi tade bnde yg kuar. kirenye bdn kite nk kuarkan benda yg ta sepatutnya ad dlm bdn kite. tpi ta mau kuar. aku rse cm. YA ALLAH !!!!!!!! kene lagi cmni. ta tahan tol. ak nyampah tol rse loya uw. tpi tamo kluar. lau kluar uw lega r sket. then abh da kuar, twos msk. tpi bile da kuar pown asyk msk tnds je. tade mende yg kuar pown. cm biase r ak. klu keadaan cmni mang tade benda yg kuar pown. skitnye je lebih. yg ta tahan uw. bdn aku rse lemah gile2. cm da nk mati je. aku nmekan keadaan ni, keadaan "menyampah". coz aku mang nyampah gile bile aku kene keadaan "menyampah" ni. thn lepas je aku kene 3 kali. pling trok mse periksa akhir thun thun lps uw r. abh bwk aku gi sepital. doktor nk amek drh aku taleh sbb drh aku beku. die kene cocok 2 tmpt bwu dpt drh yg ckup. mse uw da ta peduli nk lawa2 da. da terjelepok je ats wheel chair uw. perit betol. pagi ni. byk kali gak r muntah. best nye. mama lapkan muntah. huhu. manje plak. then baring je dpn tv. ta larat sungguh. then lepas tgok mcm2 aznil. bwu ok sket. aku mkn mihun yg mama msk pgi tdi. then bwu ad tenaga sket. ni yg on9 ni. bosan. haha. skit perot nye ad lgi ni. tpi aku tau. lau gi tnds pown. ta mendatangkan hasil. haha.

ap yg aku cuba sampaikan kat cni ialah. aku menyampah gile kalau aku hadapi keadaan "menyampah" ni!!!!!

No comments:

Post a Comment