Sunday, March 28, 2010

thannxx

mr J aku ta layan
izhar aku ta layan
sume laki yg tringin aku
aku tanak layan

urgghhh
buat mase ni,
aku juz layan azza
epoi, epi and aboy + ayob

aku mls nk agkt call org len
aku mls nk layan org len
aku malas
aku malas
aku malas

even cahir pw, aku da ta layan
im sori cahir
tpi u, u macam cupid i ngn ijad
and bile i ngn ijad da mcm ni
i rse cm, bile ngn u
i asyek tringat ijad
dats y i sllu ngelak u

im so sori kawan
i syg u, cahir
u kawan i, tpi u
u igtkan i pade ijad
dats y i ngelak dri u
soriii

azza, die da jnji ngn aku, mcm2
aku hope, die tunaikan jnji die
oke syg,, aka syg azza
and epoi, even die adq aku
tpi aku rse selamat, bwh jagaan die
and aboy + ayob
korg da bgi wni semangat
semangat yg org len ta mmpu nk bgi
wni tatau nk ngadu kat sape2
and korg lah yg dtg selamatkan wni
dri belenggu masalah ni
tq sgt2. wni syg abg !

epi, ijad da tanak aka !
ijad da pijak and ludah2 hati aka !
aka nk teroskan idop
tpi cinte aka sentiase pade die
pape pw, aka rse lega
sbb ad org yg rse, ap yg aka rse
aka rse lega, bile epi,
ad dgn aka...
aka syg epi....

tq sume...

No comments:

Post a Comment