Monday, March 29, 2010

hari ini

hai !!

:))

hey, aku senyum la ! hehe, nk tahu knpe. sbb atok ade kat cni !! hehe
atok nan tok bah ada kat umah aku. syiok la. coz leh r kuar jenjalan. and aku tade la tggl due org je kat umah ngn adq. siang tdi, aku bgun kol 11. aku bgun, atok tido smbil tv tgok die. tok bah, mmg ta sangsi lagi, sntiase tido. hahahaha. then, atok terjage, sembunk2 ngn atok jap. syiok sembang ngn atok, sbb jiwe atok, jiwe muda siket2. atok aku pandai ngenyeh doe ! haha. da byk kali aku kene men ngan atok aku. die suke kene kan aku. hahaha. syg atok !

tdi ptg, mama blek awal dri skola. coz mama kene amek budak bola baling kat smk ski. da alang2 mama kuar, kitorg sume ikot. atok, tok bah, aku, adeq. hey ! aku pegi skola ski lak ! mane adq azza aku ??! aku tringin nk col die, igt nk jumpe r, tpi kedit lak tade ! kaco tol la. da pas amek dak2 bola baling, and da hantar diorg blek, mama bawak kitorg gi tnjung gile.

jarang2 aku gi tnjung mase petang2. sllu nye fmly kitorg gi mlm je. bile dtg petang, tekejot plak. sbb air pasang. tinggi je aer nye. sllu nye, malam2 air surut. tdi ptg, aer tinggi je. so, dudukla, aku atok mama ngn adeq kat bangku sblh jam tinggi uw. betol2 kat dpn palang, dkt dgn aer. tok bah mne?? tok bah ta turun ! die tido dlm kete ! hahahaha. tok bah aku ni, mang tido je keje die. da tue la katekan. kalo kat kg pown, die jadi imam. klu die ta ke masjid, or tlong atok aku msk kat dapor, or makan, mmg die tido je la keje nye. eh, lupe lak, lau die pegi pasar pown, die tade la tido kan. huhu

smbung blek citer kat tanjung. yg klaka nye, air mse uw pasang. and ombak pown kuat. kitorg pown pndai sgt, dok kat tepi2. dkt dgn aer. skali ombak kuat. air nye menyimbah kat kitorg. aku ngn atok basah lenjon kaki ! mama sempat lari, sbb mama berdiri. adeq plak. habis basah lenjun satu badan !! hahahahahaha. yg pling best, die buat muke slmbe. da basah lenjun uw pw, die leh bantai dudok je, buat muke palat. bukan nk lari ke ap ke. hahahaha

ta lme pas uw, kitorg blek. da smpi umah, abah da blek keje. moto ada. so aku bwk la adeq jenjalan nek moto. then amek zie, bwk zie skali, nk jenjalan. then, lalu kat dpn umah farahizma. then, ternmpk mak fara ngn fara ad kat luar umah. benti la jap. lau ta benti, ti ap lak dieorg ckp. sbb fara kwn lame kitorg, and mak fara (acik), die ajar kitorg tucen m3 dulu. so lau ta benti, ti kecik lak ati diorg. da sembang2 jap. aku igt nk blah la. aku start moto, then???! wayar putus ! wayar handle press minyak uw putus ! so lau aku pulas handle uw pown, takan jalan nye moto uw, sbb wayar da putos ! adohh. malangnye nasib ! seb bek umah zana dekat. so aku jalan kaki gi umah zana, mintak abg die (zaid) tunda moto aku. gabra je plak. da la aku ta pernah tunda moto.

zie tggl je ngn fara. aku blek ngn adq aku je. zaid tunda moto aku. gabra gak. tpi da mule gerak, rse best lak. ye r, ada org tolakkan. tayah la press minyak, tukar gear, sume2. tggl kawal handle je. hahahaha. da smpi umah, gitau abah, abah jeling tajam ! aduhh ! itu yg plg pedih ! haha. tpi abh marah jap je.

malam plak. kitorg kuar mamam kat kedai YOK MAMPIR kat rantau panjang. hehe. abah nk ajar atok mamam chicken chop. atok ckp, tok su sllu ckp, anak die bwk die mamam chicken chop. abah pown nk ajar la atok mamam chicken chop. nnti atok bole la blagak plak ngn tok su ! hahahahaha ! siot je. kat kedai uw, ehem3. aku da single kan. hahaha. org2 yg keje kat kedai makan uw, kebanyakannye laki2 remaja. dlm baye2 aku la. bukan waiter je. tukang masaknye skli au. terer siot diorg masak. da lah laki2, mude agi. da pandai masak. aku ni, hampeh ! hahaha. dapur nye, ta tertutop. sbb tu la bole nmpk, diorg memasak. and ad la sorg tukang masak ni, rmbut nk macam akim af plak. haha. aku dok pasan gak die usha aku, aku buat bodo je la en. die jdi tukang masak, tpi die gak yg served makanan kat meja aku. da la tanak kalah. aku dok pling tepi, die nk antar makanan uw, kat aku gak uw. mcm tepi sblh sane tade plak. hahaha. smpi jatuh2 garfu nan pisau, mase die anta mknn kat meja aku uwh. hahaha. hai, gementar ke bang...

hhahahahaha, ayat cm babi shial ! mang, sume makanan kat meja aku, sume die anta la. die tukang masak, tpi time nk anta makanan kat meja aku, die lak jadi waiter. hahaha. da lme2 mamam uw, aku mang pasan die usha aku je. smpi nek rimas aku. seb bek die ensem. haha. aku pndang die je, die buat2 pndang tmpt len. pooodaahh la ko mamat. nk segan2 ngn aku lak. haha

bile aku nk blek uw, nmpk mcm, die isyaratkan kat kwn die. mcm nk mintak nombor la. tpi aku wat bodo je. tros masok kete. ahahaha. mlas layan. weyh mamat. aku cinte ijad danial la. walaupown single ! hahahaha. sori mamat. hati sye da berpunye. ermmm..

epi col, aku suroh,, aku nk tanye perkembangan je. aku da patah hati ngn ijad sbnrnye. sbb die da ckp 'back off' ngn aku. tpi epi, die masih nk berjuang ntok fie. die ad ajak aku berjuang ntok jad, and die ntok fie. tpi aku tolak. sbb aku da patah hati. tpi epi, troskan. ermm.. aku juz nk tgok je, kalo epi da dpt blek fie, ijad nk cri aku blek ke ta. itu je yg aku dok terbayang2kan. ermmm, yg aku tau, aku still cinte kan die. but nk trime die balek, lps ap yg die buat kat aku, aku pown tatau la... susah rsenye... ermmm mcm epi ckp,, "kite tggu dan lihat je, ap yg jadi lps ni".. thnnx la ea epi, sbb buat aka rse lega. lega bile dapat tahu, ad org, yg berada di sebelah aka.

mr J col. aku ta agkat. izhar col, aku ta agkt. aku rindu at aboy. aku tade kedit nk msg die. aku nk sembunk nan aboy... :(( rinduuuu

seb bek atok dtg. tade la aku sllu pk pasal masalah aku ni sgt. aku pujok atok tggl je kat cni. atok ckp, makcik pown ajak atok tggl ngn macik. tpi taleh. sbb tok bah jadi imam kat kg. so taleh la nk tgglkan je jawatan uw cm uw je. hmmm. kan best. kalo atok ad kat cni...

;((

No comments:

Post a Comment