Thursday, March 11, 2010

ohh result !

haaaaahhh !!!

percaya ke ta percaya
aku tade fail doe !
syiok gile !
haha, huhu, hehe

pgi tdi, lps tulis blog, aku col zie, and zana. then aku tros siap2. gi umah zie, zie ta siap agi. gi umah zan, zana ta siap agi. so aku pw gi la skola sowg2 dlu. agak rmi la, kat balai santapan minda uw, tpi ta rmi lgi yg amek keputusan. msg2 takut. aku pw cuak. haha. then cikgu hasnira da membebel. die suroh amek cpt2 keputusannye. sbb die nk masok kelas. classmate aku yg len, terpakse la amek. aku lari ! haha. aku gi umah zie, amek zie. zie nek moto die sendri. then kitorg gi amek zana. zana nek ngn zie. then kitorg gi amek yoges. yoges nek ngn aku. then pergi la skola blek.

bile da smpi skola, ad la 7 8 org yg da amek. tpi sumenye da lesap. pergi mne aku pw tatau. agak lme gak la dok dpn cikgu hasnira. tpi ta amek2 pw resultnye. haha. da lme dok terpacak kat c2, aku pw, branikan dri, tandatngan. then amek slip tros blah dri c2. aku tanak diorg tgok ! malu seyhh. then, aku tgok2 slip aku. first thing yg aku cri, G ad ke ta. haha. tade ! then aku cri A. ad 4. oke oke oke. then aku kire B aku. ad 3. then last skali, C aku, ad 3 gak. so semuanye. 4a 3b 3c.

ALHAMDULILLAH ! mang kalo boleh, aku nk, yg plg rendah, c je. termakbul gak la doa. tpi, aku nk 5a sbnrnye. tpi ta dapat lak. haha. mcm bole sng2 order je plak, nk 5a. BELAJAR MALAS ! :p

aku nk tunjuk kan slip aku. tpi, nk tgkp gmbr slip aku uw, ta jelas plak. so, aku tulis je la ea.

bahasa melayu : A cemerlang tinggi
bahasa inggeris : A- cemerlang
pendidikan islam : A cemerlang tinggi
sejarah : B+ kepujian tertinggi
mathematics : A cemerlang tinggi
additional mathematics : C kepujian
physics : B kepujian tinggi
chemistry : C kepujian
biology : C+ kepujian atas
english for science and technology : B kepujian tinggi

etola result aku !
oke la gak. alhamdulillah la aku tade gagal, and yg pling rndah aku dpt, C...
tq sgt2 allah ! cyg allah cgt2. mmmuuaaaahhhhxxx :]]



da amek result uw, mule r cri cegu2. huhu
jmpe tchr pushpa comel
jumpe cikgu hasri comel
jumpe pn soo comel
jumpe tchr ong comel
jumpe ckgu zalina comel
jumpe staza zainon comel
jumpe sir lim hantu

hahahaha
smpi sir lim je hantu
huhu
ye r, die ajar kitorg +m3 dlu
asyek ckp kitorg hantu je
huhuhuhu
die uw, mg keras ati tol
susah sgt nk puji org
hahahaha
aku dok sebok menempel kat die
ckp yg aku ta failed +m3
aku dpt c
aku dok hulur2 slip aku
nk blagak nan die ni
hahahaha
tpi die elak, die cbok nan keje die
aku keja die gak
hahahaha
then last2 die tgok gak slip aku
bhahahaha
die usha2 slip aku
then die ckp,
"bgus la kamo"
wahh !!!
sir lim ckp aku bgus
bukan sng nk dgr die ckp cm uwh !

hahahaha
ye r, dlu mse die ngajar
yg aku dgr
"kamo prgi bunuh diri la"
"hantu la kamo"
itu je la yg aku dgr
hehehehe

tape5 sir
sye still syg sir
suke nk kaco sir
hahahha

da abeh jumpe cegu2
jumpe nan jimmy
sape jimmy
ermmm
kawan laa
tpi bukan jumpe berdue ea !
ad zana, pak tam, nan razif skali

sembunk2, dgr diorg berlawak
then tros straight gi cendol !
lepak2 nan dak kelas aku
da huha huha
blek, rumah alep
sambung lepak kat umah alep

yg ade, aku alep wtiqah nue cakoi nami fana dodoi zana pija
mcm2 la kitorg buat, memule skli
si cakoi dok basuh luke si dodoi
sbb pgi uw, dodoi jatuh moto
lps da cuci luke uw, dodoi tido je
sian die, byk luke die

smntre dodoi tido
kitorg ni dok bersembunk
syiok ! da lme ta gelak2 nan korunk
rindu !!
mcm2 la kitorg wat
mkn and minom uw da pasti
men badminton la
yg alep dok sebok petik gitar
bestnye lepak nan korunk !!

da lme2 lepak
ijad suoh blek
aku pw ikot je la ckp die
itu die tatau yg cakoi ad skali
lau die tau cakoi ad skli, lepak
mau die ta kasi aku lepak c2
hahaha

da blek, mandi2
then tros tulis blog ni
ishh !
aku ngah pening
ap nk wat ntok ijad ni
anniversary itorg ni

:]]

buntu !!!


No comments:

Post a Comment