Thursday, March 11, 2010

hari ini

ohh syg !
tlg la, aku nk hri ni jdi istimewa sgt
plezzz... hopefully

mlm tdi, dri kul 9.30 smpi kul 12.30, azaly, omar, and alep lepak umah aku.
smbunk memacam la, lme ta jumpe en. zaly nan omar ni kwn skola rendah aku dlu.
alep, mang stu kelas nan aku mse f4 nan f5. tpi kitorg sume kire kwn lme la
kdg2 bengang gak. diorg dok citer psl hal laki je
bola la, kasut laki la, lgu2 yg aku tatau la.
then asyek kene buli je sbb diorg rjin gune fcebook
aku ta rjin sgt gune fcbook
aku lgi suke gune myspace,
so asyek kene torture je r ngn dorg
bengkek je....

and mlm tdi
detik kul 12 tgh mlm, termaktubnye dlm kalendar aku
HEPPY 1 YEAR ANNIVERSARY CEPOCET !
disebabkan aku nan ijad dedue kedit da senak,
kitorg ta msg pw, da nk dekat tgh mlm, bwu msg
aku nan jad da set nk men msg mlm uw
kitorg nk wat sos topap
tpi, jad nk msg kul 4 pgi nnti
sbb die nk tido dlu, sok nk skola en

mse tgh mlm uw, jad da tertido da
aku pw, msg la, wish heppi anni kat die
then kul 2 bwu aku tido,
da set alarm, kul 4, nk msg nan die
then aku bgun la dlm kul 4 cm uw kot
aku tros msg die
"abg?"
then die ta balas2
aku col la die
ta agkt2. sah mamat ni tido !
bengang je
die jnji nk psg alarm
nk bgun kul 4
nk msg aku !
da byk kali aku col. die ta agkt2
last2 aku give up
aku bgi msg kat die
"smpai ati abg!"
then aku tros tido
ngantok bhaaii !

then dlm kul 4.45 uw
jad col gune num mxis die
aku un sim celcom
die col, then die ckp sori
mnje je sore die
"bby, sori la. bby mrh abg ke?"
manje sgt2 sore die.
suke dgr sore die cm uw
tergode !
da lme ta dgr sore die bwu bgun tido
rindu seyhh !!
tpi aku cover, steady je
majok la aca2

then jad bgi la alasan
"tdi mse msg sblum tgh mlm tdi, abg da tertido,
ta sempat nk set alarm.
da tu bgun2 je, celcom taleh wat sos topap lak
ni yg abg col gune num mxis ni
sori la. bby mrh abg ke...?"

aku prcye and aku trime alasan die
tpi aku mls layan sbb mate aku sepet gile
silap2 mau terpadam blek aku !
hahahaha
ngantok doll !
da lme2 uw, die ckp2
aku pw layan la
da lme2 uw, aku ta majok da
die col kejap gune num mxis die
then die putuskan
die col gune num celcom abh die lak

sonok je sembunk nan die smlm
betol2 macam dlu
:)))
rindu la syg !
suke sgt2 !
die mnje2 nan aku
die mnje2 kan aku
then suke sgt takutkan aku
die tau aku ni manusia plg pengecot dlm dunie
aku tido sorg kat ruang tamu
pdam lampu lak uw
(DULU AKU TIDO TA TUTOP LMPU, TKUT ! SKRG BRNI CKET LA)
then die mule la takotkan aku

"by, cube by tgok kat sblh by ad ap"
"by, cube tgok kat bwh pintu uw, ad bayang2 ap"

heh ! aku bengkek gile
klu dlu, mau aku lari masok bilik abah mama
tpi skrg, aku brani ciket la
hehe
ciket je kot
mse die kaco uw pw
bulu roma aku da mremang tahap gaban da doll !

then, die mnje2 nan aku lek
die ckp
"kite da sthun da en. bby jgn la wat hal lgi :( "
aku pw ye kan la ckp die uw

then aku tye die
"abg igt bile first **** kite"
then die ckp "igt"
"lme gile, mcm tanak lepas je"
hahahaha
then die ckp lgi
"abg nk lagi"
aku ckp "nntila ea"
die ckp "lps ni, nk lgi lme. nk 3jam"

mak oii !
hahahaha
pape je la syg.
no matter wut happen
my lips is always yours la
slme lmenye !
getek dooee !!!

dah dah dah
tamo citer da,
urghhh
pape pw, aku just hepi

sbb kitorg da mcm dlu blek
maceh la kat sape2 yg tlg hubungan kitorg
dri dlu
smpi la skunk
time kaseh sgt2

terutama skali kat ALLAH laa
syg allah sgt2
mmuaaahhh
maceh allah
alhamdulillah

:)

kitorg stop col dlm kul 5.30 cm uw
ptg nnti, tatau lgi ap yg akan jdi
aku ajak die dtg umah
tpi ,tatau la ap yg akan jdi
doa2 la sume nye oke oke belake

amiiinnn
bye



No comments:

Post a Comment