Monday, March 8, 2010

now

aduhh syg. klo korg pasan la, aku suke plak gune prkataan 'aduhh'.
huhu haha pape je la. aku ngah bosan ni.
skrg aku bwt pe?? aku tgh tggu jad msg. and and and
aku nk tulis je post ni, die msg lak.
aduhh and once again aduhh
sebok la bucuk ni. hehehe
ako syg kao dowh, wlaupown ko suke sesgt wat aku jeles nk mampos !

jap jap jap
bile aku bce blek blog aku en
bwu aku pasan, aku ta citer lgkap
smpi ad owg ngadu
ta paham citer aku
hahahaha

cmni citernye,
tye shahir je la !
die tau sume50.
hahahaha

okeokeoke
aku citer.
igt lgi kesah ijad
laki aku nan madu2nye

ptg tu, aku jumpe jad, and kebetulan gile ! dayang (one of my madu) ad berdekatan situ. so aku pggil dayang, dan sekali lgi, mcm scene "aku, aida, zaidi" mse dulu2. aku citer kat dyg, sumenye. and dyg ngis. ad la bape2 konflik yg aku tanak igt lgsung.

tpi ! mlm uw, jad msg aku. and and and. die tunjokkan kat aku, yg die pilih aku, antare due lagi madu aku. aku ta amek port sgt sbb aku takut kecewa. aku biar je die wat keputusan. actually, aku force die buat keputusan. then, bwu aku diam je. hahaha. lgipown mase uw aku bz sket. sbb pak long aku tenat.

then, lps sume kekalutan, jad lepaskan kedua2 madu aku, iaitu tasha, dan dayang.

so ijad is mine once again. officially mine.

tpi, keadaan ta bape nk lancar. coz aku ad prasaan ketidakpercayaan pade die. aku takut die curang lgi. so, aku kongkong die ketat2 ! aku memang bengang gile setiap kali die un sim maxis !
aku pki num celcom. aku rse aku sorg je kenalan die yg pki celcom, and fmly die gak. yg len2 sume pki mxs. dats y aku jeles ! aku takut die contact betina2 len kat blkg aku. tiap2 kali die tukar mxs, aku akan mengamok.

then shahir mule bersuare "gurl, jgn buat die cm uw." and aku pertimbangkan blek kate2 shahir uw. and aku, mule mengawal rse jeles ni. aku ta pressure jad sgt. aku tanak marah die. aku just nk mencintai die. stiap cinte ad risiko. and maybe, aku da mule brani nk amek risiko dgn mencintai die. sbb ijad sendri da ngaku, die da brubah, sjak aku wat hal. maknanye, die mungkin ta setia mcm dlu. tpi aku still amek risiko ntok prcye kat die, sbb aku cinte kan die. harap2 la die rsekan bnde yg sme kat aku

pape pw, skrg, keadaan makin better kot. harap2 sgt la ! aku cume tau doa je kat Allah. yg len aku te reti nk bwt da. ermmm. pape je la. aku nk hepi. tu je. ammiiinnn.

No comments:

Post a Comment