Tuesday, March 9, 2010

between smiley, and saddie

hey syg, hari ni aku hepi. tpi tpi tpi
aku juge sedih, hurrmmmm

hari ni aku ad amali moto, nk amek lsen en.
pgi tdi, ad konflik cket, antre aku, jad, and cahir
tpi sume da setel. yes yes yes
seb bek mok aku ni memahami !
cyg mok cgt3

then then then, aku jumpe akram kat situ !
ohhh ! kenangan mase kat kfc berputar blek !
rse cm nk jerit je, arrghhhhh !
aku tye la khabar sume dak2 kfc
then akram cite laaa

blablabla

then da blek dri drving skol,
mama ajak gi port, nk msuk kan gaji aku !
hahaha, aku dok umah, gaji still masok.
sbb jge adeq kat umah,
mama nan abah masok 250
yippiee !

da blek dri port, un9 jap.
then ttdo, sbb tggu mok bls msg tpi ta bls2
upe2nye die tido !
dush3 pwot muncit die ni tau r

da bgun, andi.
malam, anje2 nan mok kite uw
then, sembunk50
terbukak citer lme
meleleh bhaii

syg, by nk lupekan...... :(( plezzz jgn igtkan lagi.....

tpi die cm bapak marahkan ank
lps die da marah, die oke blek
die cume lps geram je

then then then
mok aku ni bgi tau satu rhsie
psl kwn bek aku
rhsie yg buat aku kcwe gile2 babi
aku igt ko syg aku
clap clap clap
aku igt ko plg syg aku

upe2nye ak la pompan yg plg ko benci
sgguh aku ta sgka
mmg la alasan yg ko citer kat mok aku ni
bole di katekan masok akal
ntok ko membenci aku

tpi sgguh aku ta sgke
ko hipokrit
ko ckp aku yg ko plg syg
tpi ko tipu
bukan je ko benci aku
tpi pade ko sbnrnye
aku pompan yg PLG ko benci

sgguhh aku ta sgke ko cmni
aku diam je laa
aku tatau nk ckp ap daa

thnxx laa atas pertolongan ko slme ni
and thxx sbb anugerahkan aku
gelaran "pompan plg ko bnci"
thxx sahabat
thxx sgt2

aku kecewa !

No comments:

Post a Comment