Tuesday, February 9, 2010

kate hati

dear diary.




this is my life

my lonely life


now


im so really damn freaking scare


scare of what


scare of losing him


who?


my one and only


izzad danial mohd arshad

we had a good time together


but i messed up


aku bwt kesilapan plg besar dlm idop ak


and now


aku nak bgi tau die hal sbnr


for me


jujur, dgn die


is the most important thing


eventhough ak da bwt kesilapan plg besar


tpi aku rse takut


takut nk terus terang


sbb aku tau


die akan putus ngn aku


sebaik selepas ak terus terang ngn die


sbb aku tau


kesalahan aku pada die ni


takan bole di maafkan


kdg2 aku rse cm tanak teros terang


aku juz nk move on


hdop happy je ngn die


mcm dulu2


sume nye bahagia


tpi,,,


klu aku ta jujur


die akan tau jugak


and,,,


die akan tggl kan aku jugak


berat rse hati nk bgi tahu


dalam hati ni


byk permintaan sbenarnye


byk yg ak nk mntk ngn Allah


ak nk kwn2 ak oke ngn ak


especially zie and bebudak kfc


ak nk keje blek kat kfc


ak nk blek enset ak


ak nk blek laptop


tpi,,,


yg plg ak nak kan


adlah,,,,


ak nak ijad dpt trime


ap yg ak akan terus terang ngn die


and aku arap die akan ckp


"abg cinte by, abg maaf kan by, abg takan tinggal kan by"

itu yg plg aku harap kan


yg len ak ta dpt pw.


terpulang la pde Allah


tpi permintaan yg ini


aku harap sgt termakbul


walaupun ak tahu


99% ia takan termakbul



ohh cinta, kau begitu rumit

kenape ak sering salah dlm hal ini

knpe hati ak slalu buat ak sengsara

'ikut hati, mati ! '

knpe la aku ta berpegang pde prinsip uw

knpe la aku bodo sgt


ak da ad sume yg aku harapkan dri dulu
ak ad ijad

aku ad kwn

aku ad kebebasan

aku ad fmly yg dri dlu syg ak

knpe aku buat silap bodo ni !

knpe aku bodo sgt !






abg,,


by mtk maaf


wlu ap pw yg terjadi


by still cinte abg


by harap kite dpt jdi mcm dlu


by harap kite akan teros bhgia


dan tade halangan laen


akan putuskan hubungan kite


by akan kuatkan rse cinte by ntok abg


klu abg ta sggup nk maafkan by


by faham


by tggu kemaafan dri abg


wlu abg takan cinte by lgi


by tetap akan cinte abg


biar abg ta cinte by lgi


tpi jgn la abg halang by dri mencintai abg


biarkan la 'ijad mimpi' teman by dlm mimpi2 by


biar kan la by cinte abg dri jauh


jgn la halang by dri admire abg


ntok slme2nye


by tau by silap


tpi by akan cinte abg smpi bile2


by tau


bile by da teros terang dgn abg


abg takan peduli da


dgn kata2 by


kata2 by hanye akan jdi sampah kat telinge abg


by tau


by cume mintak


wlupw abg taleh nk trime by dah


plez


jgn benci by


plez


by harap sgt



" akk syg ijad lebih dri syg sbgi seorang adeq "

143, izzad

No comments:

Post a Comment