Tuesday, February 9, 2010

at last

tdi ijad dtg umah
aku da ckp dgn die sume bende
dan ternyata
die marah
teramat marah
mata die merah
marah
aku takut
mse terus terang tdi
hati aku rse
same mcm ap yg aku rse
mse aku excident mse aku drjh 4
aku takut
tpi aku senyum
mse aku excident ritu cm uw
mcm uw la tdi
mse aku tros trg
aku takut sgt
takut die marah
takut die taleh trime aku lgi
tpi lelaki ni
aku betol2 tabik
aku tahu die syg aku
aku tahu die cinte aku
tpi die kecewa
die sedih
die marah
plg penting
die akan rse
die buang mse ngn aku
aku tau die rse cm uw
tpi die..
die ta ckp lgsg psl putus
die cume ckp die susah nk maafkan aku
and die ckp mse nk blek tdi
"aku ta maafkan kao lgi ! igt ! "
aku da cukop syukur
die ta ckp psl putus
alhamdulillah
abg mrah la bg
by ta kesah
abg berhak
mang by salah
by mintak maaf
by tggu
by tggu
by tggu abg
maafkan by
by tggu

No comments:

Post a Comment