Sunday, July 26, 2009

MIDVALLEY | SACC MALL

cekom.. ehehek


aku da lme ta tulis blog. ad la dlm 3 hari cm uw. so skunk, erm. ad mase n ngah rajin. huhu. ari sabtu ari tu, gi midvalley ngn zana n mak die. cik jeton. hehe. asalnye nk cari adiah ntok iwan n epoi. coz diorg mintak ak rntai n bear. bendenye jumpe. tpi biaselah. mahal. taleh la nk beli. erm..


pagi uw, zana da suruh siap coz mak die nk pergi awl pagi. kitorg tolak dlm kul 10 kot. tah aku pown ta ingat. da dok dlm kete. aku bosan. cube snap gmbr. hehe. tpi ta lawa. ye lah. aku bukan fotogenik. hehe. then da bosan. nk meseg pown, kedit tade. then cik jeton stop kt stesyen minyak. ak g la topap. then msg. pown tak jugak. ak msg epoi, iwn, adeq manje, abg afik, n sape tah lgi. haaa shahir rsenye. tade pown yg bls. maybe diorg ta bgun lgi.



then da smpi kt MId uw. mak zana masuk kamdar. kitorg ikut je. then jad col. die bwu bgun tido. belom mandi lgi. die ckp "jgn tgok laki len kat sane" then ak ckp "mesti la tgok, lau ta tgok nnti terlanggar" then die ckp " tayah tgok, biar je terlanggar " hehe, aku ckp la "lau terlanggar lgi la bhye. hehe" ad la skali skala zana amek tepon uw, n ckp ngn jad. tpi jad ta bercakap kot. hehe. zana ta kene layan. haha. ak tye jad, nk beli pape ta? ak belikan. then die tempah, bju polo 2, sluar levi's 4, ksut nike 2, then bwk blek skali patung kt kedai baju uw. ak da terdiam da. ahahahahahak. then aku ckp " jad pk syg ni sedara ngn zeti aziz tu ke?" huuhuhuhu. pape pown, lega la dengar sore die mase uw. urm, lepas rindu.


then kitorg jalan2, masok2 kedai baju, kasut, beg. ta beli pe pown. tade duit! huhu. last2 cik jeton yg beli. mule2 die beli beg. then baju. then gi tandas. haha. aku pown, da jumpe cermin, nk la snap2 gak. huhu. tapi ta lawa pown. ngengengeng. hehe.












erm, byk gak la brg2 yg aku nak. aku nk baju. aku nk beg. ak nk kasut. aku nk teddy bear ! uhukuhukuhuk. kan best lau aku kaye ! hukhukhuk. at least dpt balak kaye pown okek r. hehe. cian jad. ta bek la aku ni ! erm. tpi, mang tringin r brg2 uw sume. bju2 kat kedai ROMP uw mang gempak gile ! boleh kate sume baju die aku suke! tolongla paham! aku nk beli ! at least satu pown jadi la. tpi, tade duet. erm,,,, diam je la. uhuk uhuk. mang aku nmpk cm, t girl. syek pakai tshirt je. n flip flop. but sometimes, ak pown nk gak, wear something differ than who i am en. erm. tpi, da ta cukup duet, hukhuk. best r kuar ngn zana. ad kwn nk sembunk pasal baju, kasut, pe sume2 ni la en. urm. syg zana gilak2 !



da jalan2 jumpe r kedai teddy tales. tgok brg dlm uw, ad bear, tpi bear yg besar, mahal. yg kecik mang r murah. tpi cam da layak ntok ting sampah je. uhuhuh. mulut agak sial. hehe. aku dok usha rantai. tringin nk beli. tpi blah dlu. sat gi bwu dtg blek. coz da lapar. jalan2 cari kedai makan, mkn kat the chicken rice shop. sedap. rase cm nk makan lagi je. skarang r. mse uw, perot da penoh da. da ta larat da. then jalan lagi. cik jeton beli lipstik plak. then gi kedai bear. beli bear ntok epoi. ak ngn zana ad terpikir gak nk beli hadiah ntok kakak(teha) skali. tpi last2nye ta jdi. pas uw, gi balek kedai teddy tales uw. nk beli rantai ntok wan. tpi rantai lawa, mahal. rantai yg biase tpi lawa, ntok perempuan la. aku ingt nk beli rantai yg buahnye rokok. tpi takut iwan marah plak aku bgi bende uw. hehe. cm ak ngenyeh die plak. hehe.



then ta beli rntai untuk iwan, aku beli rantai aku! hehe. lawa plak. murah je. tpi nmpk cm mahal. 12 rggit lebey je.



lawa ! aku mang suke rantai yg berjela2 ni. hehe





then nk balek. mak zana gi bayar duet car park jap. then ! oit. zana nmpk mamat ensem ! pergh. mang ensem r. nmpk gaya die cm mamat kl yg berharta ! haha. die tade r pki bergaya sgt. juz pki jeans,

n t shirt je. tpi mang ensem gile r. punye r dok ngusha. aku rse die prasan kitorg usha2 kot. hehe. aku da nyorok blkg zana da. aku tanak curang ! hehe. tpi usha gak. sampai r die hilang dri mate. ahak. zana pown usha gak ! ehehehek. zana okek r. die single. huhu.

then! kitorg pown menuju ke sacc mall shah alam. erm. gi sane. ta beli pe pown. jalan je. tade yg best. sacc lengang r. lengang giler2. erm,,, then gi kompleks. ad book fair. zana ngn cik jeton beli buku pe tah ??? aku beli tali rantai. 3 rggt. nk cari buah die len kali r. ntok iwan. erm. then nk gi blek kat sacc coz nk mamam. otw! terserempak plak ngn EYKA HAMASUBA. malay. tpi nme kat myspace die, cm uw r. erm. terkezot gak, coz slalu nmpk dlm komputer je en. ni dpt tgok live. haha. care aku ckp cm die uw artis plak en. hehe. tpi mang die hot pown. die tade r lawa sgt. tpi lawa r. lawa. tpi die mang hot r kat ms. die mne layan org cm aku ni. haha.

then gi mkn kat mne tah. yg sblh big apple kat dpn pintu sacc mall uw. pe tah nmenye. hehe. mkn dim sum. adoyai. takut gak. coz ak ta pernah mamam bnde ni. huhu. and yg menakutkan lagi, tekak aku ni, ta terime bende yg pelik2 ni. biasenye aku mkn bende yg common je. lau yg pelik2 ni, cm ta brpe r. tpi bile smpi,,,, yummy! sedapnye ! rse cm nk tapau je! huhu. pe tah nmenye. yg satu manis, yg satu lagi, dlm nye ad udang. sedap wooo ! then fresh orange die ! pergh. mengangcam ! then mase ngah makan2 uw. ad plakon dok kat situ gak. eryn malek. ala... yg blakon jadi zurina dalam citer tentang bulan uw. mls nk pndg2 die sgt. takut ti die poyo. hehe. tade r minat sgt ngn die. hehe. shial je mulot !

then balek. urm lega. hilang penat !!!! hehehehe. tq zana ! tq cik jeton ! syg anda !

No comments:

Post a Comment