Tuesday, July 21, 2009

bbss idol

ptg 21 julai 2009. berlangsungnye competition BBSS idol. aku masuk ngn cakoi and alep ntok group. and aku jugak masok ntok solo. aku ta prepare lgsg ntok solo. agak takut r nk nyanyi coz lagu yg aku bwk tggi. lagu 'when there was me and u'. aku plak leh sakit tekak plak en. mungkin yg mendengar rse sore aku still cm biase. tpi pada aku, sore aku da terpesong sket. huhu. betolla. sblm comp mule, suoh ijad dgr dlu aku nynyi solo, okek ta. ta hafal lirik lgi plak uw. huhu. erm, then da tukar baju. da prepare sgle menatang haram. tuwun r kat dewan menunggu giliran. aku tade rse nervous sgt coz,ntah. da biase kot. tpi bile nek ats uw. pergh seram sejok gak. ehem2. jad ! nk teros terang ni. klu ijad bce la bnde ni. syg ad ckp kat ayen yg die nmpk ensem rini. syg teros trg au. erm. jgn mrh. hehe. bile da nynyi group punye. turun. ak ta puas ati coz diorg ckp ta dgr sore. erm. trime je la takdir. then tggu lak ntok solo. smntra uw, tgkp2 gmbr. huhu. then da beh nynyi solo, ta lme pas uw. penyampaian hadiah. ntok solo aku dpt no 3. ntok group pown ak dpt no 3. alhamdulillah. due2 ad hadiah. huhu. okek r uw. ijad pown ad masok au. die men gitar je. ngn adek syg aku ! iwan ! ngn syawal n pejai. erm. jad punye gitar ta dgr sgt. erm. diowg ta mng. tpi agk sonok gak r tgok jad men gitar. haha. pape tah. cm aku ta prnh tgok plak sblm ni. huhu.pape pown, hri ni best gak r. aku hope, ice blend kekal smpi bile2. takan berpecah. ameen.
sebelum balek. ijad ad tertunjuk kerongsang. die ngn ana planning. diorg ckp "ala, die da nmpk da hadiah owg nk bgi. tggl nk cari kotak je. nk letak dlm kotak" then ana ckp " wanee, ko buat2 r ta nmpk".
aku pown ikut jela. wat2 ta nmpk. huhu. betol ke bnda uw nk bgi kat aku. bukan aku tatau ijad ni suke benor men2. erm. pape pown. bile dok dkt ngn die tadi, lps r rindu. erm. jiwang ! skunk ni ngah rindu gak ni ! erm. luv u !

No comments:

Post a Comment