Friday, May 22, 2009

rindu

17/05/2009

aku takan lupekan hari ni
why?? ni hari aku kuar ngn jad. gi jj. ngn abg n kak yan. ak mls nk ckp byk. ti kne banned ngn kwn2. hahaha. simpan dlm je la. tpi mang aku bhgia gile.

ak ngn abg nek moto. ijad nek ktm ngn bas. kak yan nek moto. kak yan dri puchong. sblm grk jj. aku ngn abg lepak kompleks pndmrn dlu. mse uw abg col kak yan. sempat r dgr diowg gado2 sbb enset abg kene pki loudspeaker. huhu. ak plak sebok dok menangkap gmbr abg ngah melayan kak yan kt dlm tepon uw.

laki bini tgh berperang !

ta lame pas uw. jad col. die kate da smpi. aku ngn abg pown gerak jj. da smpi. ehem2. segan gak sbb ad abg en. tpi abg lgsg ta pndg woo. tarek muke. huhu. kak yan ta smpi lgi. gi beli mcflurry jap. then jad cite. psl abh die. sudu mcflurry uw en cm ad lobang kt ats uw en. abh die ingtkan starw so abh die sedot. aku punye r klaka dgr citer uw. huhu. tade tahan2 glaj. gelak je. haha. then bile kak yan smpi, abg lead. aku ngn ijad kat blakang diowg je. kak yan bwk kwn. kak nita. jalan2 jap. da smpi dpn pggung. abg ckp die blom cocok duet. die ngn kak yan ngn kak nita gi cocok duet jap. aku ngn jad tggu je kat c2.

then, mse uw r kitowg terserempak ngn cikgu tasha rina. huhu. die dgn bakal laki die. aku da cuak da. die tye ijad uw sape. aku ckp r kwn. n dtg ngan abg skali. bknk ngn ijad sowg je. huhu. seb bek cikgu cool je. haha. agak cuak r.

dlm 10 thun menunggu, abg pown smpi. da smpi uw, bru 1st stage. 2nd stage, nk memilih crite. abg nk tgok bohsia. tpi bohsia kul 8.30. lmbt lgi. dlm 10 thun lgi berlalu, kitowg pilih tgok citer wolverine. excited gak sbb aku suke tgok watak yg mata die laser uw. cyclop ek nme die. die uw ensem! haha. da msuk. agak2 aku dpt tgok citer uw 7/10 je. sbb ijad dok sebok bercakap. adoyai. aku nk tgok pown payah. haha. siot je. tpi ok r die ad. slalunye tgok wyg bapak sejok. tpi die ad, ta sejok pown. ad r 2 laki ensem dlm citer uw. mse citer da abeh. aku nk tgok sape nme plakon ensem uw. ijad halau aku suoh kluar. haha. die ta ksi aku cari sape nme plkon uw. dengki btol !

then da kuar wyg. twos gi tnds r. pe lagi. rutin semua owg setiap kli kuar panggung. then, kitowg split ngn abg. kitowg gi cri keychain ntok ana. singgah2 r kt kedai len. sume brg yg aku suke sume ye ijad suoh amek. aku mls nk melayan. cm duet die byk sgt plak. huhu.

agak lme gak r berjalan. jj uw da nk tutup. tggl pekerja je nk tutup2 kedai. huhu.

nk tau adegan tandas? huhu. lawak2. ak nk terkencin. disebabkn tade owg len da. keadaan kat c2 mang sunyi gile2 ! sume owg tau. aku la owg paling pengecut dlm dunie ni. ak ajak ijad teman msk dlm tnds uw skali. JGN SALAH PAHAM ! DIE MASUK SMPI KAT TEMPAT YG AD CERMIN UW JE. TADE MSUK SMPI KAT BILIK TANDAS UW. pas aku kuar, die plak nk msuk. die nk msuk tnds laki. die nk tgglkan aku sowg2 r mksudnye. aku punye dok merengek tkut. aku pujok die gune je tnds pompan coz mang da tade owg lgsung pown. mse die masok dlm bilik tandas uw, ak kat luar sowg2 kat tempat byk cermin uw. ak melekap je kt dinding. takut ad hantu kat belakang. dlm mase yg same, aku dok merengek2. "cepat la jad. cepat la jad. syg takut ni ! " yg die nye " sbar la. tggu la." mang ta ptut pown. aku kaco die nk lepas hajat. hahahaha. tpi da aku mang takut gile2. bileda kuar uw. haha. twos je melekat ngn die. smbil uw pndg2 blakang. takut ad hantu ikut ke. huhu. klu nk tau cmne situasi nye. cube r balek lmbt bile gi shopping complex. mang tade owg lgsung. menyeramkan !

sblm balek uw, abg, kak yan, ngn kak nita, jalankan tggungjwb diowg. huhu. hye kitowg je yg tahu tggjwb ap uw. =)

gmbr ni amek kat kedai yg ad jual jam petak2 besar uw. haha. mase ni die bwu lps kejar amoi shumel. aku cabar die. die buat betol2. peduli ap aku. aku blah je. lntak r die nk kejar. huhu. last2 kejar aju blek. blakang uw ad gmbr lukisan lme2. 2 yg edit cm ni. huhu. pape pown. gmbr ni agak berjaya sebab die yg tgkp. ye r. tgn die en wangi ! huhu

gmbr ni kt kedai brg skateboard ta silap aku. yg sama dgn la. die yg tringin msok. die dok ternganga tgok brg2. ak pduli ap brg2 cmni. lgsg ta pndg. huhu. mne aku minat. tpi aku jmpe something ! ap?? cermin ! so ap lgi. SNAP !

gmbr ni. bwu kuar panggung. lps da t'kincin2. huhu. kt kedai souvenir. mse sibuk dok cri key chain turtle ntok abg afik. n key chain ayam ntok ana. tpi ta jumpe. turtle jumpe. tpi adiah ntok abg afik da beli da. so tade r beli lgi. yg sygnye, key chain ntok ana tade. aku da jnji nk belikan die key chain uw. tpi ta kesampaian la nmpknye. hukhuk

gmbr ni gmbr curik. haha. i am a stalker.

lau boleh. byk lgi nk snap. tpi tgn kene ikat. huhu.
btw. love u gile2 r jad
tq abg, kak yan, n kak nita




izzad danial syazreen syazwanee

No comments:

Post a Comment