Saturday, May 23, 2009

big plate !

ari ni. abah ajk gi giant. beli brg2 dapor. tpi ak menambah r brg2 len. huhu. cm biase r. syiok gak. bab abg ad. die balek cni. sok die da balek johor. study. sume ok kot. tade sape yg moody. aku ngn fmily ta abeh2 dok makan mknn2 tester uw. stiap stall yg ad, kitowg mkn. huhu. acah2 cube then nk beli. pdhl nk mkn je. adek ak plg kcik si akip uw lgi r. owg hulor sume die sumbat. owg ta hulur pown die nk sumbat gak. huhu. brg yg aku dpt, siper ngn cekak. huhu. putih due2. cekak uw ntok membantu aku kelihatan sprti sharifah amani mmndgkan rmbut aku da kontot skunk. huhu.


then, pas gi giant. abh ajak gi mkn kat restoran BIG PLATE. aku rse nme rstoran uw kne ubah. bkn je plate yg big. sume big. gelas die, pinggan die. aym die. sume big. and sume uw membuatkan aku ngn family berlawan pwot sape plg big pas mkn. huhu.


_________________________________



before aku makan

__________________________________


after aku lahap. haha

_____________________________________

then pas mkn, kitowg dok lagi kat c2. ta balek lgi. ad satu family bwu dtg kt rstoran uw. dieowang dok agk dekat r. dlm fmly uw ad awek. putih je muke die. aku ta pasan die sgt. tpi bile aku terpandang die, die ngan nengok aku. ntok memastikan aku ni tak prasan die tgh tgok aku, aku tenung je die lme2. tpi die still pandang aku. then, aku senyum je la. then aku ckp ngn abg. then abg ckp awek uw pown pndg die. huhu. kitowg da termalu2 da. mse kitowg da otw nk gi kat kete pown abg prasan awek uw toleh blakang nk pndg kitowg. so aku amek lgkh gentle lady

aku gi tegor die and mintak no die.

nme die amanda. 15 tahun. dok meru. skola hishamudin sg bertih.

huhu. ari ni burfday die. so aku pikir, hadiah dri Allah ntok die adalah aku. hahaha. bapak poyo aku ni. huhu. aku da add myspace die. n aku curik r gmbr die satu, nk letak kat blog ni.






No comments:

Post a Comment