Saturday, May 15, 2010

pao

huh ! lme da kodd aku ta update , kalo aku bukak blogger je , aku usha blog org len . blog aku ni dah berhabok da ! huh ! huwwmm . inspirasi aku nk menulis blog hari ini , adalah , sape lagi kalo ta ijad aku uwh , aku ase dlm 70% citer dlm blog ni , cite ijad , yg prtus besar len uwh , cite fmly , member rpt , ngn adeq3 agkt aku , huh . popular ko bang !

huwmm , 1st to say , kitorg finally da kapel alek . 12 mei 2010 . huwmm , hari ni , ijad pegi tucen , smpt r mcg3 dye jap pgi tadi . mcg mnje3 nye len mcm plak . huhu . kitorg berangan kite urg suda kawen . haha . then , ta lme pas uwh , dye ckp kene stop mcg dlu . dye da smpi at tmpt tucen . oke . then ptg uwh , ta mcg dye sgt , sbb dye at luaw . at klang , pas abeh tucen , dye ngn wan , nak merayap . so tade mcg aku sgt . aku pown ptg tdi , cm bz siket . kua ngn mama . so aku ta bwk fon . aku kua port klg kul 3 . alek kol 5 . fon tggl kat umah , aku cas . balek3 je , amek fon , satu msg or miscol pw tade . aku da naek wiso la , sbb biase nye , msti dah berbundle3 ijad pye msg masok , or miscol en . tpi satu hapak pw tade . so aku msg . dye ta balas . delivery report pw ta smpi3 . aku col , fon dye off . so aku col la wan . sbb jad kua ngn wan skali en . tpi iwan pw off fon . aku pw , huwmmm , mule r tarek muke . da ready3 nk majok da , lao ijad mcg or col aku . aku pk , dye bz la kodd . and at tgh3 jalan uw , b3 abeh . aku rilex je la . aku col ana , ana awek wan , msti ana tau pasal wan en . then ana ckp , dye pw tatau mne iwan pegi . iwan pw off fon . so aku ngn ana tggu je la laki2 kami itu on kan fon dye org , and aku ngn ana dah set da nk majok same3 kalo dorg contact kitorg . aku ckp ngn ana , "kite due da mati laki ! " hahahaha .

then da lps mghrib , ana col . ana ckp ade org pau iwan . enset iwan kene amek . ana ta ckp pasal ijad pw . ana ckp psl iwan je , sbb iwan col ana . aku pw da wiso gile lps ana col uwh . aku mcg ana , tye iwan ckp pape ta pasal ijad . fon ijad kene amek gak ke . ana ckp dye tatao . ana juz ckp , t iwan jnji mao col dye alek . aku da gelabah , so aku cari daod . aku col daud , ngadu ngn daud and mintak tlg col kan no umah ijad . nk tye khabar ijad cmne en . then aku col cahir . huwmm , cite r ngn diari aku tuh . then dye ckp " ijad da besar ! da bole jge diri dye , u tayah riso3 ea " . hhahaha . aku ckp dlm hati , besar la sgt . hehe . then ta lme pas uw . ijad mcg .

dye ckp dye kene pau . sok dye nk amek lek fon dye kat uwg uw sbb uwang uw da jnji nk bgi alek at dye . ta lme lps uw , dye col lak . huwmm , dye citer r sgle3nye kat aku . huwmm , aku marah je dye ! lao tros balek lps gi tucen , tade r fon kene amek ! aku marah3 dye . huwmm , dlm ati ase cm nk nanes woo . iso kn dye . huwmm , then aku da stabil siket , aku ckp at dye , jge diri uw ! by wiso abg ao ! dye ckp , ye abg tau . bby tayah wiso3 da . huwmm . dpt dgr sore dye , lege la siket . huwmm
ohh hoi ! sye cinte budak itu . jgn la sape3 ape ape kan dye . huwmm :(

No comments:

Post a Comment