Wednesday, April 7, 2010

demam, tpi oke la

pgi tdi, huh ! gewam je. bosan ! adq2 ckula. tade sape nk teman aku. aku ni mcm kureng kaseh syg plak. huhu. pgit di aku tido smpi le pukol 11.10. pas uw, bgun tros andi nan si akip. mse ngah mndi, abah blek umah. abah ta keje. abh gi sepital. buat check up. ad la gak, teman tat umah. lau akip je ad, nek gile kple aku. hahaha. wndu plak kat atok ! mse atok ade, aku ta bosan pw dok umah. igt agi, mse atok da nk balek kg ritu, aku nanes plak. hurmmm..

pas uw, dlm kul 2.10. abg yazid amek ! nk gi PMKK. latih bwk kete rini. smlm, aku pegi, blaja jln rye, ngn 3 penjru je. bile aku nek kete abg yazid, nmpk nadiah mahat ! ohh ! kwn lme akuu !! weeee ~~~ sonok r ade kwn ! hehe, , da smpi pmkk, abg yazid ajar kejap buat bukit ngn parking. pas uw, die tggl kan aku ngn nadia nek kete sndri2. kitorg pw buat je la, sndri2. dush3 abg yazid, men tggl je kitorg. grrr. sempat r sembunk memcm nan nadiah, ye r, lme ta jmpe en. aku dok citer nan die, pasal aku menjande je r. hahaha. satu hari ngn die, best plak. sok, kiotrg da set, nk latih moto sesame lak. weeeheee ~~ sonok ade kawan. lau ta, sengsowang je la.

da 5.30, kitorg balek. bye nad ! cyg kao ! ptg, un9 jap. pas uwh, kuar nek moto. ngn ayie nan akip. gi mne? gi mne lagi. gi cri adq2 aku la ! sok diorg ad pertandingan kwd plak ! tpi daod ngn milo da balek.. ad ana ngn iwan je. rse cm nk ciom2 pipi ana tdi, wndu ngn die ! die ngn wan tade kedit da lme da. ta dpt r diorg teman aku. tdi dieowg say sori sgt nn aku. sob sob. terharu sgt, sbb kowg cyg aka cecgt. tdi wan, nmpk lgi matang la wan. slme ni, aka nmpk, wan mnje2 ngn aka. mcm wan ni, adq tecik aka. tpi skrg, aka da mule nmpk, yg wan da mule matang. wan jge ana, mcm sorg laki gagah, jge gadis ksygn die, ecceehhh. hehe. and aka pw da mule nmpk, yg wan da bole jge aka. sblom ni, aka yg jge wan en, skrg ni, adq aka da besau ! :))

da puas sembunk nan ana nan wan, aku gi umah milo. sembunk nan milo plak. sian milo. mase kitorg lepak kelmarin, balek nk dekat senja. bapak milo mwa. die kene lempang plak. sian adq aku ni ! ciom pp die sat tdi. mmuaaahh ! da ta caket da pp adq aka en, aka da ciom ! weehheee ~~ da nk kul 7.20 bwu aku gerak blek kot, sbb wndu sgt nan milo. smlm ta jmpe plak !

mlm, aku un9 je. pas uw mcg daud, aboy, pas uw zul. hurmm. zul?? tatau la.. die baek. dlu, aku putus ngn die, bukan sbb yg buwok. kitorg ta gado2 pw. and die pw setia je ngn aku. sbb yg buat aku mntak putus, bkn la ats sbb zul ni buwok. ta. ad sbb laen. skrg ni, syg ke ta?? hurmm. aku pw tatau. yg aku tau, aku mseh cinte ijad yg dlu. ijad yg skrg. weekkk ! tlg la !

hurmm, bye la. aku maseh agi ta jumpe adq yg bole gnti kan iwan.. hurmmm. wan, aka cyg wan !

No comments:

Post a Comment