Friday, April 9, 2010

bored

pgi tdi aku bgun kul 11. pas uw tgok tv. mama dah nak alek dri skola, bwu aku mndi. haha. lemau je hari ni. kedit tggl 3sen. aku bgi ijad mcg.

"kksihmu ini akan merasa gmbra, andai dpt bersama ntok slme2nye. hanye ntok menyayangimu. hye ntok bercinte lagi. andai kau berduka, aku yg pertama di cc. andai kau bhagia, aku kan tros berdoa semoga suatu masa, pntu hatimu kan terbuke. dan kite akan kembali bercinte lgi. kemane arah hndak ku tuju, bile hatiku rndu padamu. hndak ku cari tpi ta gune, kau bahagie dgn si dia. di kamar sepi aku temenung, terbayang2 kngn kite. tdk ku sgka kau tergamak pergi, saat ku msih perlukanmu. meraung di jiwa. apalah daya kirenye org da bnci."

itu la yg aku mcg die. lau sape pasan, itu lgu 'akulah kekasihmu + meraung". mmg perfect ntok aku tujukan pada ijad ! abg... bby rindu abg...

ijad balas,, mcg yg aku bgi tadii.. "ermm, npe balek awl semalamm"
itu die balas. sah die ta cinte aku dahh

hai nasib, ape lah nasib,, nasib nasib nasib..

aku ta contact sape2 pw. kedit tade + mood ntok sume org, tade. dah ptg siket. jimmy col. aku ta pasan. tau2 je, nmpk ad miscol. hrp2 la die col lgi. tpi die ta col alek pw. ta lme pas uw, azza col. die ckp, "nape balek ta bgitau smlm". aku ckp pw, mcm lemau je ngn die. sori la deq.. aka serius moody.. ta lme pas uw, dod plak col.. igt mcm tanak agkt, tpi agkt je la. aku ckp mcm nk tanak je. dod ajak mcg. aku ckp, tade kedit. hurmm. pas uw dod bye.

satu hari ni, aku rse lemau. satu2nye yg buat aku hepi SIKET hari ni, abh da angkat 135. 135 rsenye. moto bawu ! aku igt aku punye ! tpi abg ckp, die nk bwk balek joho. :((((( gile sedey ! hurmmm... yg aku buat hari ni, cume un9 tapi ta ckp ngn sape2. tgok tv. makan makan makan.

what a boring life ! i need someone ! i need ijad yg dulu !!!

urghhh, bodo babi shial !

No comments:

Post a Comment