Monday, April 26, 2010

all bout me, currently

does he love me?? idk. he said he does. but should i believe him ?? or maybe i should say, could i ?? cm babi je. urmmm, ye betol. aku da lme ta update blog. wanna know y? sebab skrg ni hidup aku terumbang ambing. sort of la. im single. but, im attached to him. ye ! dye layan aku cm awek dye, and aku layan dye mcm balak aku. problem. ohh, hari3. coz of what? coz of her la ! sape lagi. aku mcm ta percaye kat dye. or maybe aku patut ckp, aku tanak amek risiko untok percaye kan die. mcm daud cakap "aka jgn taruh harapan sgt. kalu dye buat lgi, aka yg merana." hurmmm, act, ijad da pujok aku suroh timer dye lek, tpi aku yg tanak. aku ta pasti lgi, aku percaye kn dye or ta. aku hanye akan timer dye, bile aku + adeq4 aku betol3 yakin and pasti, yg dye takan buad lagi. hurmmm,,,, entahla ! sbb tu la aku mls update blog ! aku ta suke citer psl bnde ni. sbb, hri ni, aku manje3 ngn dye, tgok3 nnti besok., kiotrg da te bertegor da. malas gile nk pk !

ckp pasal blaja la,, hurmm, aku da dapat tawaran ntok masok matrik ! kat kulim. kos science. tpi tatau agi nk amek sn fizik or sn hayat (bio). mama skrg ni, tgh isikan borang ntok trime tawarn tu. tapi abah?? abah nk aku amek diploma sebenarnye. dye suoh aku tunggu keptusan upu uw dlu. hurmm, aku tatau la. kalo aku amek matrik, yg pastinye cume setahun, and aku ade kawan, sbb zie ngn jijah pw dpt tawaran same, and diorg nk trime tawaran uw. tpi, aku pk3 balek, aku nk blaja sn computer !! maybe, lau aku amek tawaran dip, aku akan blaja sn computer. sbb itu first choice aku, mase apply at upu uw. hmmm, , , , tatau la cmne, and lagi satu, lau amek matrik, aku takut taleh bawak. ye r ! aku ni da la pemalas. otak pw, bukan la mcm einstein. hmmm...

lesen ?? qti moto da lepas. jpj moto pw da lepas. tggl tggu lesen p ntok moto. kete?? qti kete da lepas. tggl tggu jpj kete plak, jumaad nnti. hope sgt3 lepas. lagi tang bukit and jalanraya,, arghhh, doa3kan la. cepat doa untok aku ! hurmmm,,

fmly ? rndu abg,, hurmm, badut uw, dgn aku, mmg rapat. kepale kiotrg same je. aku sllu rase, yg aku ade special connection dgn dye. antre kitorg 4 adeq badeq, aku ngn dye, aku rse cm kembar kod. huhu. ye r, dye la kawan bek aku dri kecik. and ktiorg mmbesar same3. and umur kiotrg pw, nk dekat same. so, kiotrg faham kehendak dan citerase msg3. adeq aku yg ayie ngn akip ni. jaoh beza umor dri aku, diorg ni, wat buli bole la. huhu. abg ! rindu kao bodo !

berfday ohh berfday ! hari ni,, 26 april 2010. maseh ade lagi 3 hari, ntok ke hari itu. ohh, ya allah ya tuhan ku. tlong la, bagi aku segala kegembiraan yg kau bole bagi, pade aku, pade hari itu. adakanla ntok aku, fmly, kwn2 rpt, adeq3, and ijad ntok aku pade hari itu. bahagiakan la aku. ohhh ! syahdu nye. hmmm, aminnnn.

hoi hoi hoi. aku semakin malas nk layan myspace, nk tau kenape?? sbb?? sbb?? sbb?? org mesti tego aku. and yg pling menjadi masalah nye, aku sllu tade mood nk sembunk nan sape3 pw. hooi hooi hooi. ape tujuan aku ade myspace. haha. bodo la aku ni. ermmm, tatau la aku ni nape. tpi itu la yg aku rse kan skrg.

itu je kodd, tgok la, nnti aku update lgi. bye..

No comments:

Post a Comment