Saturday, March 20, 2010

update ! ohh kekasih

da lme gile aku ta update blog, last aku update pasal aku single. npe aku mls update?? coz idop aku skrg suck gile ! being single is not easy tau ! sakit pedih ko, tade tmpt nk ngdu. uishh, payah deyh. lgi2 bile aku pndang kiri, pndang kanan, sume ad barang die. kat laci tepi katil aku, berlambak ngn adiah yg die bgi. bear chipmunk. bunga hiasan purple uw. sapu tgn die, yg ad bau wangi die yg gile2 wangi uw ! allahuakbar !! kau tabahkan la hati aku. :((
ad satu malam uw, aku decide nk pulangkan blek brg2 yg die bgi kat aku. even duet 5sen yg die bgi kat aku uw, aku nk plgkan. maybe die da ta igt, duet yg mne. aku pw da ta igt bile die bgi, tpi aku igt, die yg bgi ! rsenye mase uw, kitorg kat jalan. then die nmpk duet 5sen, die kutip. die ckp, simpan. 5 sen pw, berharge au. seingat aku, itulah kejadiannya. rindu kamoo ! :((
aku da kmas da brg2 nye. surat2, hadiah2, sume bnde yg die bgi kat aku, sume aku da msukkan dlm beg. tpi, ta sggup nye nk tgglkan brg2 ni. soo, aku amek ciket2. hehe. aku amek bape2 keping gmbr die mse kecik2. aku nan die ad tukar album mase kitorg kecik2. aku amek ciket gmbr uw. album nye aku plg. hehe. then ad bape2 hadiah len, aku ta pulang. mcm bantal pelok yg die bgi mase beday aku coz taleh tido lau bntal uw tade kat sblh ! and bunge mawar yg die bgi mase ari graduasi. tu pw, ta sggupnye nk pulangkan. bunge yg die lukiskan ntok aku, sblum ari sukan, pw aku simpan. kad ktm kanak-kanak ! yg die ad tulis pesanan kat blkgnye uw, pw aku ta sggup nk plgkan. coz, itu la mase2 bhagia kitorg. mase tgh asyik bercinte, :((
mase dlu, die sllu tenung mate aku. die suke tenung mate aku ! die gemar tenung mate aku ! smpi aku tertunduk2 malu. shial pye laki ! hehe. ad satu hari uw, die tenung, then aku lawan blek. fight ! lme gile ! then die tye, "lme plak leh pndang, biasenye da tersenyum da" hahahha, then aku ckp "dlm ati ni da berdebar2 gile2 babi da!" then die senyum. ish ! rindunye kat senyuman uw. arghhh, knapela die lahir 3 tahun lmbat dri aku ! knape la msti wujudnye cinte dlm ati aku untuk die. knape knape knape??!!
lagu kelly clarkson, my life would suck without you, mmg kene gile2 ngn aku !


Maybe I was stupid for telling you goodbye
Maybe I was wrong for tryin' to pick a fight
I know that I've got issues
But you're pretty messed up too
Either way, I found out
I'm nothing without you
'Cause we belong together now, yeah
Forever united here somehow, yeah
You got a piece of me
And honestly,
My life would suck without you
Being with you
Is so dysfunctional
I really shouldn't miss you
But I can’t let you go
Oh yeah

No comments:

Post a Comment