Thursday, February 25, 2010

ohh ! seksa gile

ohh ! ini lah balasannye. die menyekse. aku terseksa. die seksa aku, ngan citer2 die dgn pompan len. meleleh bhaii ! tpi, aku rela. aku tanak marah. aku tanak majok. aku nk die. aku nk cinte die. so aku kene tahan la. tiap2 mlm taleh tido coz meleleh. serius beb. merana. adeq2. dun do this at home ea. setia la pde yg satu. kalau tak, nyesal. kata2 hinaan die, makian die, tengkingan, sindiran. mang da agak sebati la ngn aku. tpi aku kene trime dgn tgn yg aku pakse2 utk buke. alhamdulillah, die nk kat aku lgi. itu je aku bole ckp. aku taleh merungut. sblm aku nk merungut, die wat aku mcm2, aku kene pk "die sggup trime aku lgi. aku ptt bersyukur". itu je yg buat aku bertahan. yaAllah, tabahkan la hati hambamu dlm mghadapi mcm2 dugaan. mcm2 cacian dan hinaan dri org yg plg aku syg. kau tabahkan la hati ku yaAllah. kau kuatkan la hati aku, sehingga die menerima cinta aku semula. ammiiinnn. trime kasih Allah.. aku syg Kau...

No comments:

Post a Comment