Saturday, August 29, 2009

oke. skunk ni ! aku ngah bengong. mlm tdi, once again ak tgok citer silent hill ! citer uw agak seram. lau tgok sorang2 tkut la. tpi lau tgok rmi2 biase2 je. tpi mlm tdi, yaallah ya tuhan. buat malu je. mase tido kat bilik sorang2 ! ak ngah rindu gile ngn beby ! punye la nangis sorang2. then tetido, then terjaga. then iwan col. dlm kol 12.30. sembunk2 r ngn die. tetibe ! ak dgr sore kat bumbung depan. mcm ad bnda bergerak r ats bmbg uw. walaupun iwan ad ngah ckp ngn ak. ak still takut. ak tros bgun, ak melekap kat pintu ! punye la takut !!!

then ak citer la ngn iwan. iwan gelak !!! ta baek la budak kecik ni !! ak nk amek simot kat atas katil, then nk tido kt blik mama abah. takut nk gerak dri pintu ke katil. takut tetibe ad bende kat blkg aku !!! ak citer gak ngn iwan. die gelak lagi !!! sedey woo ati. ak da la pengecut tahap gaban !!! then iwan kire 123, suoh ak gerak dri pintu ke katil. ak ta gerak gak.

then ak kire sndri. 123. berjaya !!!! give me a big applause !!!!! hahaha. then ak n suroh iwan off fon. sbb ak nk msk bilek mama. then fon mati sndri. kedit die da beh la uw. then ak tros msok bilek mama abah. ak ckp ngn abh, takot ! abh mama mang da phm sgt ngn pangai ank2 die.

aku, ayie. mang pengecot tahap gaban ! nk gi dapur sorg2 pown takut ! kdg2 je la. hehe. then lmse sket otak aku ni bercelaru. bermain2 dgn berbagai perkara. then akhirnye aku tertido.

alhamduillah !!!

No comments:

Post a Comment