Thursday, July 16, 2009




ehem2. aku tatau nk ckp cmne. tpi aku rse syg sgt ngn adek aku sowg ni. epoi. die adek kwn bek aku. ziera. epoi ni cm nakal sket. zie tegor die, die wat bodo je. zie pown cm kecik ati ngn epoi sbnrnye coz pape hal mslh, epoi citer kat aku. die ta citer kat zie. zie cm rase mrh r coz epoi ta cari kkk sndri, tpi cari aku. erm. aku pown tatau nk ckp cmne. coz epoi ni susah nk kawal. die jenis, tetap pendirian. susah nk tangkis ap yg die da tetapkan. tapi aku tau. emosi die kuat. die buleh dgr ckp owg, lau berkaitan ngn emosi. ad mamat yg suke kat aku, die ad bagi aku rantai. rantai uw cm nyawa kot, bgi laki yg suke aku uw. tpi rantai uw, aku ta pegang. aku gi epoi yg pegang. coz, kdg2 aku rase takut ngn laki yg suke aku uw. rsa meremang bulu roma. tapi epoi, die biase r. aku yakin die leh jage aku. bab uw aku bgi die pgg rantai uw. erm. aku takut sgt lau epoi wat nakal kat skola. aku tamao die nkl sgt smpi family die amek tindakan yg berat2. aku tamao pape yg burok jadi kat die. erm, tdi aku nmpk die sangkot ngn staza jamiah. kene marah la kowt. tpi die, senyum2 je. urm.... aku syg die sgt2. rse cm die tggjwb aku pown ad. tpi kdg2 rse cm selamat ngn die. rse cm die leh jge aku. harap2 la. urm. akk syg epoi sgt2 !

No comments:

Post a Comment