Wednesday, June 17, 2009

him

aku rse ta tenang. tadi, koko kpa3. jumpe la ngn jad. ak ta lyn sgt die. ak nk die yg cri ak. die ad gak sapa aku. tpi ak buat cm mls nk lyn je. huhu. jht x aku ni ! bile da balek, sembang2 ngn die. upe2nye die gado ngn fmly. bkn psl aku, tpi ad jgk dibangkitkan psl aku. die ckp, die nk kne antar blek kg or umah mak die. ptutnye tdi die ta gi skola, tpi da kene antar blek. tpi die gi je skola. balek nnti tatau r die kene antar ke x. hrp2 xla. lau kene gak. tatau la aku nk idop cmne. ak syg die sgt2. ak nmpk kat muke die rse sayu 2. tpi dgn kwn2 die still gelak2. ak tau, die bukan jenis owg yg bwk mslh pda sume tempat. die simpan dlm je. tade masam2 ngn owg len. aku terkejut gak die citer tdi. sbb ak nmpk die gelak2 dlm baris. tpi nmpk gak die cm termenung. aku ingtkn psl aku ta lyn die sgt tdi. upenye, ad citer, mlm tdi. aku pown rse b'slh gak. die byk dpt mslh, psl aku. kdg2, kesian gak, bile abh, abg, ngn kkk die, mrh die smpi cm uw skali, menampakkan yg diowg still aggp jad uw, owg asing. aku ta brani nk ckp pape. fmly owg len en. tpi, bile ak dgr citer uw, klu aku kat tmpt die. aku kecik ati gak. erm... pape je la. aku harap die ikut je ckp fmly die. tayah nk memberontak. itu lgi bgus, dri kene antar kt melaka or segamat. ermm... syg ijad...

No comments:

Post a Comment