Monday, May 25, 2009

rindu burfday ku


mlm tadi aku susah nk tido. then da tade keje, aku dok selongkar la balek adiah2 yg diowg bgi kat aku. itulah antara hari yg paling bahagia dlm hidup aku. aku gembira sgt2. aku rindu mse uw.


"andai dapat kuundurkan putaran dunia!!!!!!!!!"
doyai. mmg best gile babi r mse uw. uih. ta t'kire gembirenye.
sume owg yg aku syg ad ngn aku. ijad. kwn2 bek. kwn2 kelas. budak2 kpa3. adek2 yg aku syg. sume ad.
adiah paling terindah yg Allah bgi kat aku
meh la aku cite ap yg jdi mse ari jadi aku


mse pagi blaja cm biase r. ad yg wish, ad yg x. ad yg wish mulot. ad yg bgi msg.
pagi cm biase je. aku ta sbr tggu petang. sbb ptg ad koko unit beruniform. aku nk smbut burfday aku ngn kwn2 and skali ngn budak kpa3.


then petang. jgkaan aku meleset. diowg dtg ptg uw. tpi ta lyn sgt aku. diowg hilang tah ke mne ntah. diowg ta kawad pown aku je yg sunggoh kwd ngn ina. ina bawak baris. sikit je bdk kpa yg kwd. yg len ntah kemane.


then aku haus, aku nk gi kantin nk beli air. OTW ak terserempak ngn bdk2 kpa yg hilang uw. diowg tgh sibuk menulis kat satu kertas waarne hijau ngn oren. [warne tema kpa3 ]. aku intai pe yg diowg tulis. rupenye bnde uw ntok aku. sbb aku nmpk tulisan hepi burfday. then diowg da sedar diowg kantoi, milo cpt2 bwk aku gi tpk perhimpunan balek. die ckp biar die yg belikan air. huhu. aku pown ikut je la. nnti aku dpt jgk tgok ap yg diowg tulis uw. aku dok je la kt tapak perhimpunan uw. tggu diowg dtg kat aku. tpi lme gile. aku tggu. ta dtg2 gak. so ak decide r nk gi kantin en. then nmpk diowg ngah lepak2 cm biase. kertas tdi pown da tade da. then ijad ad ats moto. nk gi mne ntah. aku nk gi jmpe die. then die press. hampir nk terlanggar aku. aku pye r takot. mke die serius je. tade tnde2 nk mintak maap pown. kecik gak r ati ak. ana rilexkan aku. then ijad blah.


aku majok ak gi r balek kat tpk perhimpunan. lepak2 ngn daud n ina. then bile sume owg da balek, da tade sape kt skola. aku ingt diowg tggu aku kat luar. upe2nye suma da ilang. yg tggl aku, daud, ina, zana, n fadzil. fadzil ckp die kesian kt aku. sbb tade sape smbut burfday ak. then die nk pergi call sume kwn2 nk suoh sambut burfday aku. aku ckp tayah r en. takan nk pakse owg smbut burfday ak. so ak decide nk ajak yg ad ni je gi mkn cendol. then zana ckp ajak r ziera. then zana ckp lagi ziera da blek. so kitorg gerak dlu gi umah zie, bwu gi mkn cendol. aku mls nk gi umah ziera sbb lau nk gi umah zie, kene lalu umah aku. aku tamo lalu dpn umah aku coz nnti mak aku nmpk aku, mama msti suoh aku balek. then zana ckp mse lalu dpn umah aku, dieowang nyorok2kan la aku. aku pown ikut je la. at least diowg nk gak smbut burfday aku. sedey gak sbnrnye. ijad, kwn2 adek2 aku sume tade.
____________________________________

yg tinggal, aku, ina, zana, daud, n fadzil [tgkp gmbr]
_______________________________

then bile da smpi dpn umah aku. aku tarik r zana, nk nyorok blkg die. agak2 da depan umah aku.


SERANG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


upe2nye. bdk2 kpa3, kwn2 kelas, kwn2 baek aku yg hilang tdi uw, sumenye da standby dpn umah ako nk baling tepung. aku pown


CABOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


abeh diowg tepek aku ngn tepong. da beh diowg tepek aku. aku plak r serang balek


WACHAA !!!!!!!!!!!!!!


huhu. da abeh sesi baleng membaleng. aku suoh mama amek telur dri dlm peti aes. aku nk bls dendam. aku nk baling kat die coz mse ari jadi afik abeh aku kotor die baling tepong. aku nk bls dndam dgn telor itu. haha. berjaya !!!!! huhu. mang best giler
_______________________________
adiah dari diowg. mama !!!!!!
___________________________
da habis baling baling. ziera, nuri ngn jijah ta silap aku. diowg bwk mknn. ad due hidang. satu kek. satu lagi diowg tutup. aku pown tatau ap. mule2 diowg suoh potong kek. aku pown potong r. ajak ojan ngn wani potong skali coz diowg da nk pindah. so itu kenangan terakhir r ngn diowg.
____________________________

*kek ni nuri ngan jijah yg wat.
* time kasih byk2 !
* ni OJAN ngn WANI
*diowg adek bradek. diowg da nk pindah
[ skrg ni da pindah la ]
*thats why ajak diowg potong kek sesame.
___________________________________

da lps potong kek. diowg suoh bukak hidangan uw. ziera ckp hidangan uw spesel. aku taku ad bom or trick yg diowg da set uo ntok aku. so ak nk bukak pown takut2. bile da bukak. upenye bihun sup daaaaaaa. aku pown pelik. mne diowg tau aku tgh ngidam mihun sup. ak tye zie, knpe pilih menu mihun sup. zie ckp saje . smpi skunk aku tatau diowg wat mihun sup uw sbb tau aku nak atau pun diwg sesaje je wat. then diowg suoh ijad suap mihun sup 2 kat aku. ijad ni mang ta reti suap owg. owg lilit la dulu mihun uw kat garpu uw. tade r berjejeh jejeh. ni tak. die sumbat je dlm mulut aku. abeh aku jdi musang bernaggut. aku suap die balek. amek kao !!!!
_______________________________

*sesi suap menyuap
*acah2 romantik plak
*nyampah aku
__________________________

then aku suap kek kat kwn2. acah2 nak buat mcm yoges [mse burfday yoges, die suap kek kat sume kwn2]. huhu. ijad bukannye suap kek kat aku. die tepek nye kek kat muke aku. saket nye ati. aku tepek balek. amek kao !!!!

then ad pakcik aiskrim berenti. ramai2 r beli aiskrim. afwan blanje aku. aku mintak aiskrim potong je. tringin plak nk mamam aiskrim uw. then ijad tepek plak aiskrim kat muke aku. bengkek gile. balas balek. muahahahahaha.
___________________________________

acik asken sampai !
*fadzil and iklima @ cakoi and nuri
*diowang mastermind event ni. [rmi sbnrnye mastermind]
*trimas sgt2 coz igt burfday aku !
________________________________________

mse uw mang best gile. bile da lepak2, diowg nk balek. sume bgi aku adiah. byk doe. smpi ta cukop tgn. thnx r kowg. terkejut aku byk gile adiah.

_____________________________________

te'a kakak ku [ die bukan kakak aku ] haha


daud pakai scarf aku !

zie leh bantai rap plak

ngan zana. daud sibuk je [ muke aku cm !@#$%^&* ]
ngan ina [ baby kite ! ]
_____________________________

then tgkp2 gmbr, diowg pown balek. tpi ad yg stay. iwan, daud, ijad, ziera. diowg nk tgok gmbr2 dlm laptop aku. aku ajak r masok laman umah. mse uw sempat lak tgkp2 gmbr. =)


________________________________

nak buat 143. ta jadi la

____________________________


hadiah !!!

thanx sume !!!!!!!

_________________________________________________


from cinta hati ku
mohamad izzad danial bin mohd arshad

_________________________________


yg pegang bibir ni ??

nor azziera binti ismail

bukan aku ta hargai hadiah owang len

tpi aku terharu ngn hadiah kwn bek aku ni

die buat sendiri

ta tidor smpi pukol 4 pagi

huhu
dlm buku uw, sume nye lawak

citer pasal kitowang

kawan baek untok selamenye

zana,ziera,wanee,wana







muke depan

zana
ziera

aku = wanee


wana
aku hepi gile. burfday aku kali ni paling best !
tq kat sume yg sambut!

No comments:

Post a Comment