Friday, May 22, 2009

sekarang

aku pown tatau. skunk ni ak dlm keadaan hepi or down. aku sedey gile psl kkk ijad uw. bile aku pikir, mang betol gak die ckp. sedey bile pikir. aku ngn ijad ta prnh bincang psl benda ni. maybe die pk e2 cume bebelan kkk die. tpi pde aku, bnda uw penting sgt. tpi, ak nk ckp ngn die pown, ntah la. tpi aku ngn ijad still okay. tiap2 hari die buat aku bhgia. tiap2 pagi je, iwan or ina la yg jdi posmen ijad. huhu. bgi sarapan ntok aku. skunk ni ak da ta pyh tuwun rht da. bab srpn yg die bgi uw aku mkn mse rht. save sket duet. huhu. asalye dulu kitowg gi bli sarapan sesame. tpi skunk ni, ak twos dpt je.

zana ziera wana ok. ak syg diowg as ussual. ak rse skunk ni ak ngn zie da ok kot. bab lau dulu slalunye pepagi je, ak nk kene tgok mood die. ok ke x. klu ok, bwu ok. tpi skunk ni. ak tayah tgk da. wat je lwk, ngenyeh die ke. die ok. alhamdulillah. lau citer psl ijad pown, ok gak la. alhamdulillah. aku mls nk rosakkan benda ni. so aku tamo ter over or terkurang amek berat psl bnda ni. insyaallah.
study? skunk tgh exam. minggu ni minggu teras. sume paper m/p teras da settle r. stakat ni. walaupun ad yg taram n taleh jwb, so far so good. tade la down sgt. slalunye lau exam je aku tension gile2 babi. yg ni aku cm relax je. aku pown tatau nape. mekaceh Allah. huhu. tpi minggu dpn ak ta sure lagi aku ok ke x. sbb minggu dpn fizik kimia bio addmath. mang sume uw memberi aku sebab yg munasabah ntok bunuh diri. huhu. kite tgk la cmne



No comments:

Post a Comment